Internetowe rozwiązywanie sporów ze sprzedawcami nie dla Polaków

autor: Sławomir Wikariak17.02.2016, 07:31; Aktualizacja: 17.02.2016, 08:24
cyberbezpieczeństwo, kłódka, bezpieczeństwo, internet, IT, komputer

Nasi konsumenci mogą korzystać z pomocy chociażby inspekcji handlowych, arbitra bankowego, rzecznika finansowego czy Urzędu Komunikacji Elektronicznej.źródło: ShutterStock

Nasi konsumenci nie skorzystają na razie z unijnej platformy do rozstrzygania sporów ze sprzedawcami internetowymi. Chyba że chodzić będzie o przedsiębiorców z zagranicy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Obkuty(2016-03-01 23:09) Zgłoś naruszenie 10

    Ludzie, nie czekajcie na te "cuda ", tylko wyrabiajcie karty kredytowe w bankach, ale tylko Mastercard i rąbcie złodziei internetowych chargeback` - iem. ( transakcja zwrotna z karty). Koszt roczny wyrobienia takiej karty to ok. 50 zł. a zwrot pieniędzy na konto do 2 miesięcy, ale pewny. Gwarantuję, że jeżeli będzie to powszechny zwyczaj, złodziejstwo w necie szybko się skończy. Podaj dalej.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane