W Google Cloud pomagamy firmom różnej wielkości wykorzystać potencjał chmury do różnorodnych celów – od umożliwienia pracy zdalnej całym rzeszom pracowników oraz przenoszenia środowisk lokalnych do chmury (aby zapewnić skalowalność), po zmniejszenie infrastruktury i kosztów poprzez redukcję ilości własnego sprzętu. Dla przykładu, zaprojektowaliśmy usługę zarządzaną, która szybko migruje aplikacje działające z VMware do Google Cloud, co może zmniejszyć całkowity koszt posiadania (TCO) środowiska VMware nawet o 30% w porównaniu z kosztami rozwiązań lokalnych. Opracowaliśmy też sposoby migracji systemów takich jak SAP do chmury, zapewniające zmniejszenie kosztów działania nawet o 46% w ciągu 3 lat (1). Dane to kolejny obszar, w którym chmura może zapewnić organizacjom większą wydajność i zwiększyć oszczędności. Firmy, które zdecydują się na skorzystanie z naszego rozwiązania do gromadzenia danych – BigQuery – mogą obniżyć swoje koszty w ciągu 3 lat o 52% w porównaniu z kosztami rozwiązań on-premise.

W ramach naszej konferencji cyfrowej Solving Together przekazujemy wiedzę i prezentujemy rozwiązania, które naszym zdaniem są najskuteczniejsze, niezależnie od tego, czy organizacja chce przywrócić normalną działalność, dostosować się do nowy warunków czy przygotować na przyszłość. Konferencja Solving Together to dostępna w dowolnym momencie na żądanie baza wystąpień i sesji ekspertów Google, w tym Chrisa Ciauriego, wiceprezesa Google Cloud w Europie oraz ponad 20 różnych sesji skupiających się na 5 głównych obszarach, w których napotkać można trudności: od wydajności operacyjnej po zachowanie ciągłości działania i pracę zdalną. Poszczególne sesje obejmują następujące zagadnienia:

Zwiększanie wydajności operacyjnej za pomocą infrastruktury: chmura zapewnia doskonałą możliwość redukcji kosztów IT przy jednoczesnym usprawnieniu działania firmy. Podczas tej sesji omawiamy na kilku przykładach migracji infrastruktury, jak przejście na Google Cloud może wpłynąć na koszty i wydajność operacyjną.

Przeprowadzanie analizy danych bez przekraczania budżetu na IT: zespoły analityczne chcą zwiększyć elastyczność, wydajność i skalowalność, jednocześnie redukując całkowity koszt działania. Podczas tej sesji omawiamy, jak modernizacja hurtowni danych za pomocą BigQuery może pomóc to osiągnąć oraz ułatwić Ci analizę bez ponoszenia nadmiernych kosztów.

Droga do bardziej przewidywalnych kosztów chmury: zrozumienie i wprowadzenie zasad optymalizacji kosztów jest kluczowym elementem dobrze działającej infrastruktury w chmurze. Eksperci Google prezentują procesy i sprawdzone metody, które możesz zastosować , aby zredukować koszty, a jednocześnie zwiększać możliwości działania.

Wydajna obsługa klientów dzięki Contact Center AI: sztuczna inteligencja Google pomaga ułatwić obsługę w centrum obsługi klienta, zapewniając dużą wygodę odbiorcy przy minimalnych kosztach. Podczas tej sesji przedstawiamy, jak Contact Centre AI wykorzystuje zaawansowane modele rozumienia mowy i języka oraz co możesz zrobić, aby szybko wykorzystać to rozwiązanie.

Autor: Hamidou Dia, wiceprezes, kierownik zespołu Solutions Engineering, Google Cloud

CTA: Odwiedź chmurową bazę wiedzy Google Cloud Knowledge Hub.

1. Badania IDC, czerwiec 2020 r.