Spotify, Deezer, WiMP i Muzo w komórkach, portalach społecznościowych i samochodach.
Co najmniej milion – na tyle branża muzyczna szacuje nieoficjalnie liczbę użytkowników, których dotychczas mogły u nas przyciągnąć w pierwszym, niepełnym kwartale działalności globalne serwisy streamingowe z muzyką – Spotify, Deezer, WiMP – oraz polskie Muzo. Na podstawie danych Związku Producentów Audio-Video można oceniać, że płatny abonament mogło wykupić 200–220 tys. osób.
– Nie komentujemy liczb ani szacunków. Taka jest nasza globalna polityka komunikacji – mówi DGP Przemysław Pluta, szef Spotify w Polsce. Do liczb odnosić się nie chce także Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający Deezer Polska, ale nie kryje satysfakcji z dynamicznego rozwoju na polskim rynku. – Biorąc pod uwagę liczbę użytkowników, w tym płacących abonentów, oraz dane dotyczące używalności serwisu, możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni. Udało nam się ustabilizować markę Deezer jako mocny brand – dodaje Jaworski.
Pozostało
89%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama