"Cyfrowy katalog EA to prawie 100 niezwykle popularnych tytułów, z których na początek w serwisie udostępnimy 20 wybranych produktów. W kolejnych tygodniach planujemy stopniowo wzbogacać ofertę o kolejne. Liczę, że katalog naszego nowego partnera pozwoli nam szybko zbudować ofertę w segmencie gier premierowych oraz lifestylowych" - powiedział dyrektor zarządzający CDP.pl Michał Gembicki, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśla, że w ciągu nieco ponad pół roku od startu platformy CDP.pl, jej oferta gier urosła z 30 do ponad 300 tytułów, a dzięki współpracy z Electronic Arts katalog wzbogaci się o takie hitowe serie, jak m.in: The Sims, FIFA, czy Battlefield. Niedawno CDP.pl wprowadziło do oferty również eBooki oraz komiksy, dzięki czemu ma w ofercie już ponad 500 produktów.
CDP.pl to dystrybutor gier wideo (m. in.: Blizzard, Sega) oraz filmów DVD/Blu-ray (m. in.: Disney, Discovery) w Polsce należący do grupy CD Projekt.