T-Mobile podejmuje próbę zdobycia rynku tabletów. W okresie świątecznym w USA ma pojawić się Springboard - nowy, tani tablet wyprodukowany przez chińską firmę Huawei.

T-Mobile idzie w ślady firmy Amazon, która walczy z dominującym na rynku tabletów Apple'm. Urządzenie, które zaoferuje T-Mobile będzie kosztowało poniżej 200 dolarów (przy 2-letniej umowie podpisanej z operatorem).

Springboard będzie wyposażony w 7-calowy ekran, procesor 1.2 GHZ dual core i system Android 3.2 (Honeycomb). W odróżnieniu od porównywalnego cenowo Kindle Fire, urządzenie wyprodukowane przez Huawei będzie posiadało dwie kamery (1,3 i 5 megapikseli).

Film

Springboard będzie wyposażony w wejście USB, HDMI oraz slot na pamięci MicroSD. Producent zapewnia, że strony internetowe będą działały w pełnym HTML-u i co istotne, Springboard będzie obsługiwał Flash.

Warto podkreślić, że urządzenie będzie oferowane wraz z abonamentem więc do ceny 200 dolarów należy doliczyć miesięczny abonament (na razie nie podano przedziału cenowego). Kindle Fire pomimo gorszego wyposażenia (np. brak kamer) jest dostępny bez abonamentu, chociaż do korzystania się jego pełnych możliwości może się przydać wykupienie w Amazon.com konta premium (79 dolarów za rok).