To prawdziwy przywilej zobaczyć kolekcję znanego domu mody, zanim na wybiegu zaprezentują ją modelki. Taką możliwość stwarza Tweetwalk - pomysł, na który wraz z szefami Twittera wpadł Christopher Bailey, dyrektor kreatywny dom mody Burberry.

Wirtualny pokaz domu mody Burberry będzie odbywał się równocześnie z poniedziałkową prezentacją kolekcji brytyjskiej marki na londyńskim Tygodniu Mody. Osoby posiadające dostęp do konta Burberry na Twitterze, będą mogły zobaczyć zdjęcia modelek tuż przed ich wyjściem na wybieg.

"Jestem bardzo podekscytowany, że udało nam się stworzyć po raz pierwszy w historii +Tweetwalk show+. Przedstawiciele Twittera natychmiast podchwycili ten pomysł. Bardzo się cieszę, że pokaz mody można zorganizować w wielu różnych formach. W tej kolekcji najistotniejsze są ręcznie wykonane, szczegółowe elementy, innowacyjne tkaniny, które składają się na piękną całość. Jestem bardzo zadowolony, że te estetyczne doznania możemy zaprezentować w dynamiczny i zróżnicowany sposób" - podkreślił Christopher Bailey, dyrektor kreatywny dom mody Burberry.

Z podobną pasją o modowo-wirtualnej współpracy wypowiada się Tony Wang, szef brytyjskiego oddziału Twittera. Podkreśla, że brytyjski dom mody jest jednym z pierwszych, który w pełni zrozumiał możliwości łączenia ludzi na całym świecie, jakie od lat stwarza Twitter.

"Dzięki ich kreatywności, miłośnicy mody na całym świecie będą mogli zobaczyć nową kolekcję Burberry przed tymi, którzy zasiadają w pierwszym rzędzie" - zaznaczył Wang.

Bezsprzecznie brytyjski dom mody staje się liderem w dziedzinie cyfrowych innowacji na rynku luksusowych marek. Przemawia za tym również sposób promocji najnowszego zapachu marki Burberry Body. Kampania reklamowa perfum rozpoczęła się na Facebooku.

Ukłon w stronę portali społecznościowych można uznać za nową strategię promocyjną brytyjskiego domu mody. Dzięki nim marka chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Poza tym taka forma reklamy pokazuje, że produkty Burberry dostępne są dla każdego.