Nowoczesny e-commerce: Geolokalizacja i personalizacja zakupów

08.08.2017, 07:00; Aktualizacja: 08.08.2017, 09:21
e-zakupy-internet

Otrzymując informacje z różnych źródeł, maszyny są w stanie rozpoznać i sklasyfikować w wirtualnym świecie każdy produkt modowy tak, aby stworzyć z niego złożony projekt przedstawiający symetrię, strukturę oraz trend z każdej z dziedzin przemysłu.źródło: ShutterStock

Technologie z wykorzystaniem machine learning, geolokalizacja ułatwiająca dostarczenie paczki wprost do rąk klienta niezależnie gdzie się znajduje, przyspieszenie procesu zakupowego. Handel w sieci wkrótce zmieni swoje oblicze.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane