Firmy skarżą się do RPO m.in. na problemy podatkowe i przewlekłość postępowań

10.10.2016, 17:05; Aktualizacja: 10.10.2016, 17:05
Rzecznik praw obywatelskich, który uczestniczy w rozpoczętym w poniedziałek w Katowicach VI Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, poinformował, że do biura RPO rocznie trafia ok. 3 tys. skarg dotyczących przedsiębiorców.

Rzecznik praw obywatelskich, który uczestniczy w rozpoczętym w poniedziałek w Katowicach VI Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, poinformował, że do biura RPO rocznie trafia ok. 3 tys. skarg dotyczących przedsiębiorców.źródło: ShutterStock

Rozbieżności w interpretacji prawa podatkowego, nierespektowanie zasady wyjaśniania wątpliwości na korzyść podatnika czy przewlekłość postępowań sądowych – to problemy, z którymi przedsiębiorcy najczęściej zwracają się do Rzecznika Praw Obywatelskich – wylicza rzecznik Adam Bodnar.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane