Reklama wirtualna, ale zyski bardzo realne

autor: Barbara Sowa04.08.2016, 08:04; Aktualizacja: 04.08.2016, 08:22
komputer, nauka, e-learning

Coraz więcej reklamodawców stawia na social media. IAB zauważa, że ich wartość wzrosła o 136 proc. Traci natomiast e-mail marketing, który w ciągu roku zmniejszył swą wartość o 2 mln zł.źródło: ShutterStock

800 mln zł wart był rynek ogłoszeń internetowych po pierwszych trzech miesiącach 2016 r.

Z najnowszego raportu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB i PwC wynika, że w pierwszym kwartale 2016 r. rynek reklamy online w Polsce wzrósł niemal o 25 proc. Tym samym reklama cyfrowa pozyskała prawie 160 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku temu.


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • d31(2017-11-20 10:30) Zgłoś naruszenie 00

    Jesteśmy pasjonatem naszej działalności w Lublinie, dlatego nasz cel jest prosty: wy pozycjonować stronę internetową, aby twoja strona stała się popularna. https://reklama-lublin.pl/

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane