statystyki

Show-biznes przenosi się do internetu. Jedni w sieci robią tylko show, inni również biznes

autor: Barbara Sowa26.08.2015, 07:38; Aktualizacja: 26.08.2015, 08:09
smartfony-technologie

Sam YouTube – biorąc pod uwagę tak ogromną liczbę użytkowników i jego skalę – to biznes, który przynosi grosze.źródło: ShutterStock

Show-biznes przenosi się do internetu. Ale nie wszystkie treści potrafi monetyzować.


Pozostało jeszcze 95% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane