PR rządzi ministerstwami: 142 mln zł na promocję polskiego rządu

autor: Sylwia Czubkowska, Tomasz Żółciak09.06.2014, 07:10; Aktualizacja: 09.06.2014, 09:00
15 najdroższych akcji promocyjnych ministerstw.

15 najdroższych akcji promocyjnych ministerstw.źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Od 160 tys. do prawie 42 mln zł – taka jest rozpiętość wydatków resortów w tej kadencji rządu na działania promocyjne. Nie ma żadnych precyzyjnych wytycznych, jak te usługi są wyceniane.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • wiszi(2014-06-09 21:23) Zgłoś naruszenie 00

    Biura prasowe to przechowalnie nieprofesjonalnych nierobów z nadmiernie rozwiniętym ego i nie zrealizowanymi do końca układami.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane