Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, tłumaczy, że firma skupia się teraz na rozwoju tygodników “Wprost” i “Do Rzeczy”, wycofując się tym samym z nierentownych projektów.

PMPG próbowała ratować tytuł. Poszukiwania inwestora się nie powiodły. Także nowy zespół redakcyjny Tomasz Raczka (który kierował tytułem od października 2012 r.) nie zdołali zwiększyć sprzedaży pisma w stopniu satysfakcjonującym PMPG. "Dziękuję Tomaszowi Raczkowi, który jesienią podjął się wyzwania tchnięcia nowego życia w magazyn “Film”. Wraz z zespołem wykonali kawał ciężkiej pracy i z punktu widzenia redakcyjnego odnieśli sukces, a czytelnicy docenili te zmiany. Niestety, nie przełożyło się to na wystarczający wzrost rentowności pisma" - powiedział Wirtualnym Mediom Lisiecki.

“Film” ukazywał się na polskim rynku od 1946 roku. Media Point Group, spółka zależna PMPG, kupiła magazyn od wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska na początku 2007 roku.