Klucze Webowe USB, Karty Lojalnosciowe USB, foldery USB, ulotki mailingowe USB to tylko wybrane formy papierowych materiałów reklamowych przygotowanych przez Connect To Web® i z powodzeniem stosowanych na świecie przez setki globalnych marek, wśród których możemy wymienić m.in.: BMW, Audi, Honda, SAP, IBM, Red Bull czy Orange.
Jak to działa?
Opatentowane przez Connect To Web, ultracienkie rozwiązanie umożliwiło zintegrowanie wtyczki USB z dowolnym papierowym materiałem reklamowym w taki sposób, aby odbiorca ulotki, folderu, czy też wizytówki mógł zostać bezpośrednio oraz bez żadnych przeszkód skierowany do przygotowanej dla niego indywidualnej treści multimedialnej, sklepu internetowego, czy też programu lojalnościowego online.
Specjalnie przygotowana platforma analityczna umożliwia marketerom w nieograniczony sposób śledzić w czasie rzeczywistym przebieg kampanii, jej efektywność i zasięg terytorialny. Analizy mogą być realizowane zarówno w odniesieniu do pojedynczego papierowego materiału jak również dowolnie zdefiniowanej grupy.
“Rozwiązania Connect To Web to kolejny krok w ewolucji drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych. Dzięki doskonale wszystkim znanej sekwencji działań: Plug and Play, kierują odbiorcę do specjalnie przygotowanej treści online bezpośrednio i bez przeszkód po włożeniu klucza do portu USB – mówi Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu OPENMEDIAGROUP.PL. Odbiorca informacji nie musi się martwić o instalcję dodatkowego oprogramowania, czy też aplikacji jak to ma miejsce w przypadku kodów QR. Dzięki opatentowanemu rozwiązaniu Webowe Klucze USB otwierają natychmiast zakodowany adres URL w domyślnej przeglądarce użytkownika.”
Dowolna kolorystyka oraz kształt jaki mogą przybierać Webowe Klucze USB, w połączeniu z prostotą i intuicyjnością działania sprawiają, że stopa odpowiedzi z kampanii przeprowadzonych z ich udziałem kształtuje się na poziomie od 18% do 25% (a w niektórych przypadkach nawet dochodzi do 40%).
Rozwiązania Connect To Web dostępne są na Polskim rynku od 1 grudnia 2013 r.