Filmy będą częściej przerywane reklamami. Unia dopuszcza więcej spotów

autor: Emilia Świętochowska23.02.2017, 07:21; Aktualizacja: 23.02.2017, 07:28
media, telewizja

Stanie się tak za sprawą zmian w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych (2010/13/EU), nad którymi pracuje obecnie Parlament Europejski.źródło: ShutterStock

Nadawcy telewizyjni będą mogli częściej przerywać filmy reklamami i znacznie swobodniej sięgać po lokowanie produktu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (6)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane