Płać kartą z logiem Getin, dostaniesz zniżkę
Zwiększenie liczby operacji kartami płatniczymi postawił sobie za cel Getin Noble Bank. Oferuje swoim klientom zniżki w sklepach Esotiq, Tatuum oraz na zakup biletów linii Air France. Aby taką zniżkę otrzymać, należy być posiadaczem kart Getin Banku oraz Getin Online oraz zapłacić nimi za zakupy w dniach od 19 do 25 sierpnia br. podczas Tygodnia Rabatów. Aktualna promocja Getin Banku jest skierowania do wszystkich posiadaczy kart Getin Banku, jak i Getin Online, zawierających logo banku.
Klienci banku mogą skorzystać nawet z 20 proc. bonifikat. Marka Esotiq przygotowała 15 proc. rabat, z kolei sklepy z odzieżą Tatuum zachęcają klientów banku do zakupów 20 proc. zniżkami. Używając kart z logiem Getin Banku, mogą oni cieszyć się podniebnymi lotami na pokładzie linii Air France, oszczędzając na zakupie biletów lotniczych od 120 zł do 200 zł.
Płacisz IKO? Możesz wygrać bon
PKO Bank Polski we współpracy ze sklepami internetowymi empik.com i smyk.com przygotował promocję dla użytkowników IKO. W jej pierwszym etapie, który potrwa od 19 sierpnia do 1 września, do zdobycia jest w sumie 200 eKart Prezentowych empik.com i smyk.com, każda o wartości 20 złotych. Promocja przeznaczona jest dla osób, które w trakcie jej trwania dokonają w sklepach internetowych empik.com lub smyk.com zakupów na kwotę przynajmniej 50 zł, płacąc za nie IKO. Nagrodę otrzyma 100 najszybszych klientów empik.com i 100 najszybszych klientów smyk.com.
II etap promocji rozpocznie się 2 września i potrwa do 30 września br. W sumie w tym etapie do wygrania są 132 nagrody (66 w empik.com i 66 w smyk.com). Osoby, które w tym czasie dokonają transakcji IKO w sklepach empik.com i smyk.com na najwyższą kwotę, otrzymają eKarty Prezentowe: 2 eKarty po 500 zł, 10 eKart po 250 zł, 20 eKart po 100 zł oraz 100 eKart po 50 zł.
Warunkiem udziału jest aktywacja usługi w trakcie trwania promocji, czyli pomiędzy 19 sierpnia a 30 września br.
mOkazje: 250 tys. klientów w 3 miesiące. Orange i Gruper dołączają do mBanku
Spory sukces na swoim koncie może zapisać lider zniżek w polskiej bankowości – mBank. Pomimo niechęci i zimnego przyjęcia nowej platformy mBanku, mOkazje podobają się klientom. W mBanku w ciągu zaledwie trzech miesięcy ze zniżek skorzystało już ponad 250 tys. użytkowników. Teraz do programu dołączają kolejni strategiczni partnerzy: Orange oraz Gruper.
Popularność mOKAZJI to wyraźny sygnał, że czas tradycyjnych programów lojalnościowych czy programów rabatowych oferowanych do kart płatniczych mija. Wydawane w ramach nich „plastiki” ma dziś blisko połowa Polaków, ale jak wynika z badań Ernst&Young zbieranie punktów i wymiana ich na nagrody czy rabat, o którym muszą przypomnieć przy kasie, nie jest już dla nich atrakcyjną gratyfikacją.
Klienci w zamian za lojalność najchętniej oczekiwaliby wymiernych korzyści finansowych w postaci moneyback. Jednak jego los w standardowej postaci, finansowanej w 100 proc. przez banki, również nie jest pewny. W znacznym stopniu wpływ na to mają zmiany dotyczące stawek interchange, z których w wielu przypadkach współfinansowany był moneyback.
W mOKAZJACH mBank prezentował już ponad 75 różnych ofert proponowanych przez ponad 25 marek, m.in. KFC, Starbucks, Leroy Merlin, Decathlon, Big Star oraz Microsoft.
Powrót do szkoły tańszy z BGŻ, ale musisz wziąć pożyczkę
O stan domowych budżetów przed kupnem wrześniowej wyprawki dla uczniów zatroszczył się BGŻ. Wszyscy klienci Banku BGŻ, którzy posiadają lub otworzą konto osobiste i korzystają z bankowości internetowej eBGŻ, mogą otrzymać rabat w wysokości 10 proc. Wyższy rabat – w wysokości 15 proc. - otrzymają ci, którzy skorzystają także z pożyczki gotówkowej. Dodatkowo wszystkie osoby, które zdecydują się na zakup podręczników i dokonają płatności przelewem, kartą lub metodą PayPal, nie poniosą kosztów przesyłki.
Z promocji można skorzystać do 30 września 2013.
Banki oferując swoim klientom sezonowe promocje zniżkowe do sklepów czy innych punktów usługowych, w żadnym wypadku nie działają charytatywnie. Nadal żądają lojalności, czyli de facto korzystania z wszelkich możliwych produktów finansowych obecnych w ofercie. Warto sprawdzić, czy zniżka, z której chcemy skorzystać, jest dla nas aż tak atrakcyjna, aby specjalnie z tego powodu otwierać kolejne konto czy brać kredyt.