VISA uruchamia największe jak dotąd przedsięwzięcie promujące płatności kartami w Polsce – wspólnie z siecią Carrefour i grupą partnerów handlowych. Każda płatność kartą Visa za zakupy w sieci Carrefour jest nagradzana upominkiem do zrealizowania w blisko 20 ogólnopolskich sieciach handlowych. Kupujący otrzyma specjalny kod do najbliższej placówki partnera promocji VISA.

Visa Europe rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w ramach której klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane w dowolnym sklepie sieci Carrefour. W ciągu dwóch miesięcy trwania programu, każda płatność Visa za zakupy w hipermarketach Carrefour, supermarketach Carrefour Market, sklepach franczyzowych Carrefour Express oraz na stacjach paliw Carrefour będzie nagradzana specjalnymi ofertami partnerów promocji wśród których znajdują się: coffeeheaven, Multikino, Telepizza, empik.com i Sephora.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci płacący kartą Visa w sklepie Carrefour otrzymają kod, który – po przesłaniu SMS-em – umożliwi otrzymanie oferty od jednego z wielu partnerów handlowych promocji. Dla przykładu, może to być bezpłatna kawa w coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina lub też „3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

„Naszym strategicznym celem jest przyśpieszenie rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, z wszelkimi jego korzyściami zarówno dla gospodarki, jak i dla polskiego konsumenta” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, wiceprezes Visa Europe i dyrektor generalna odpowiedzialna za Polskę, Czechy i Słowację. „Obecna kampania promocyjna odzwierciedla długookresowe działania organizacji Visa na rzecz zacieśniania współpracy z firmami handlowymi w promowaniu płatności kartami” – dodała Małgorzata O’Shaughnessy.

Wystarczy SMS, system wybierze najbliższą placówkę

Najwygodniejszą formą skorzystania z upominku jest wysłanie SMS-em kodu promocyjnego otrzymanego w placówce Carrefour podczas zakupu opłaconego kartą Visa. W odpowiedzi na SMS w ciągu kilku sekund klient otrzymuje zwrotnie kod upominku, nazwę partnera, u którego może go zrealizować oraz adres jego najbliższej placówki. Jej wskazanie jest możliwe, gdyż kod promocyjny wydany w sklepie Carrefour zawiera informację o lokalizacji tego sklepu, co umożliwia dopasowanie placówki oferującej upominek w taki sposób, by miejsce jego odbioru było możliwie blisko. Klient może również odebrać upominek w każdym innym punkcie danego partnera na terenie Polski, przy czym otrzymany kod upominku wskazujący miejsce jego realizacji jest ważny dwa tygodnie.

Sam odbiór upominku jest bardzo prosty: wystarczy udać się z otrzymanym kodem do punktu partnera, okazać go i dokonać zakupu, który upoważnia do otrzymania danego upominku. Upominkiem jest możliwość skorzystania z rabatu przy zakupie lub otrzymanie czegoś gratis, np. kawy. W placówkach partnerów będą się znajdować materiały wspierające promocję, w tym naklejki umieszczane w pobliżu kas: „tu odbierzesz upominek”. Wartość upominków może sięgać kilkudziesięciu złotych. Jeśli ktoś nie skorzysta z upominku, może przesłać kod upominkowy komuś z rodziny lub znajomych. Im więcej razy klient zapłaci w sklepach Carrefour, tym więcej otrzyma upominków, za każdym razem od innego partnera.

Pełna lista partnerów: – Answear, Big Star, C&A, Costa by coffeeheaven, Deichmann, empik.com, empikfoto.pl, empiktravel,pl, KFC, Monnari, Multikino, Sephora, smyk.com, Tchibo, Tchibo.pl, Telepizza, Top Secret, Vision Express.