Agnieszka Stefańska z Generalnej Dyrekcji przyznaje, że są one bardzo zróżnicowane cenowo. Najtańszą ofertę złożyła firma Astaldi. Opiewa ona na miliard, dwieście milionów złotych. Najdroższa była oferta firmy Strabag.
Według jej wyliczeń, koszty budowy przekroczą 2 miliardy, 431 milionów złotych. Tymczasem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przeznaczyła na inwestycję miliard, 614 milionów złotych. Specjaliści z GDDKiA tłumaczą ten rozrzut różnymi technologiami.
Na Ursynowie trasa będzie schowana w tunelu. Będzie on jednak nieco krótszy od początkowo projektowanego. Narzuciły to regulacje Unii Europejskiej, dotyczące bezpieczeństwa.
Przetarg zostanie rozstrzygnięty prawdopodobnie wiosną. Cała południowa obwodnica Warszawy ma być gotowa w 2019 roku.