Operator musi zapłacić za błąd pracownika

21.09.2016, 07:00; Aktualizacja: 21.09.2016, 07:02
Pozwany P4 sp z o.o. w W. wniósł o oddalenie powództwa podnosząc, iż powód oddał do naprawy już uszkodzony sprzęt.

Pozwany P4 sp z o.o. w W. wniósł o oddalenie powództwa podnosząc, iż powód oddał do naprawy już uszkodzony sprzęt.źródło: ShutterStock

W trakcie przyjmowania telefonu do naprawy osoba zatrudniona w salonie powinna rzetelnie opisać sprzęt. Jeśli tego nie zrobi, za wszelkie uszkodzenia stwierdzone po tym czasie odpowiada telekom.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane