statystyki

Nie każdy e-mail od przedsiębiorcy jest reklamą

autor: _22.05.2015, 18:00
Dość powszechnie spotykam się ze sposobem pozyskiwania adresów e-mail, który budzi moje wątpliwości. Firmy proponują rabat, o ile klient zgodzi się na otrzymywanie ich newslettera. Czy nie stanowi to jednak w rzeczywistości swego rodzaju wymuszenia zgody?

Dość powszechnie spotykam się ze sposobem pozyskiwania adresów e-mail, który budzi moje wątpliwości. Firmy proponują rabat, o ile klient zgodzi się na otrzymywanie ich newslettera. Czy nie stanowi to jednak w rzeczywistości swego rodzaju wymuszenia zgody?źródło: ShutterStock

Firmy mogą wysyłać treści reklamowe, jeśli na to pozwolimy. Muszą nam też umożliwić wycofanie tej zgody.

Czy bonus za akceptację to złamanie prawa


Pozostało jeszcze 96% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane