T-Mobile i UPC deklarują poprawę usług

07.03.2014, 09:17; Aktualizacja: 07.03.2014, 09:20
maszt-internet

Deklaracja oznacza, że operatorzy rozpoczną proces zbierania danych o jakości świadczonych przez siebie usług, oraz prezentowanie ich w sposób umożliwiający porównywanieźródło: ShutterStock

Do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpłynęły pierwsze deklaracje operatorów o stosowaniu postanowień Memorandum na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Łowca debili(2014-03-07 09:28) Zgłoś naruszenie 00

    Nie kpijcie sobie z ludzi! T-Mobile nie potrafi wywiązać się z najprostszych umów, ode mnie pobiera opłatę cykliczną za usługę BONUS, ale od miesiąca nie nalicza minut - dostałem odpowiedź, że informatycy nad tym pracują. Jak tylko wygadam pieniądze z konta przenoszę numer do Virgin Mobile, bo Era odkąd została przejęta przez Niemców, nastawiona jest wyłącznie na zysk a klienta ma gdzieś...

    Odpowiedz
  • obserwator(2014-03-07 21:54) Zgłoś naruszenie 00

    jak na razie to są jedynie dobrzy w ściąganiu zawyżonych rachunków..Infolinie zwłaszcza te techniczne działają w sposób skandaliczny- nie dość ,że są niekompetentni to jeszcze celowo przedłużają rozmowy ( typowa muzyka i czekanie ) - można naprzwdę przez nich stracić mnóstwo kasy...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane