Nie będzie nowej oferty na kartę. Plus postanowił ruszyć jako pierwszy operator z ofertą świąteczną, jeszcze bardziej łącząc usługi telekomunikacyjne z telewizją w ramach Cyfrowego Polsatu. Czy to pomoże zabrać klientów konkurencji?

Wszystkich, którzy czekali na nową ofertę pre-paid, Plus niestety zawiódł. Jasno pokazał, że główną osią walki o abonentów z pozostałymi operatorami będzie oferta internetu LTE i telewizji.

Plus za wszelka cenę chce walczyć o klientów, którzy mogą mu uciec do Orange, Play i T-Mobile. Swoją strategię operator oparł na ofercie łączonej z telewizją oraz promocyjnych zestawach smartfonów, tabletów i... telewizorów.

Łącząc usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu, klienci mogą liczyć na darmowy abonament za telewizję, a zestaw Samsung Galaxy Core plus telewizor Samsung LED Smart 40 cali będzie można otrzymać za 99 złotych.

Zyskają również klienci Cyfrowego Polsatu. Od 6 listopada kupując ofertę telewizji, abonament telefoniczny będzie obcięty o połowę.

LTE? Plus nie składa broni

Plus sukcesywnie zwiększa zasięg internetu LTE. Od maja 2013 roku do września zasięgiem LTE zostało objętych 2,4 mln Polaków. Aktualnie po rozbudowie zasięg obejmuje 23,9 mln osób. To przyspieszenie nie jest przypadkowe. 11 listopada z LTE rusza Play, z pewnością szykując też ofertę świąteczną. Do zaproponowania klientom superszybkiego internetu mobilnego szykują się Orange i T-Mobile.

Plus zapowiada też dalszy ciąg walki medialnej z Orange z popularną Baśką w tle...