„Cały czas staramy się uruchamiać nowe usługi i oferować naszym Kibicom coraz bogatszą ofertę. To dla nas bardzo ważne, aby nadążać za światowymi trendami i rozwiązaniami technicznymi, których oczekują nasi Kibice. Mamy nadzieję, że docenią oni ułatwienie, jakim jest Mobilna Karta Kibica i docelowo - po uruchomieniu pełnej funkcjonalności MyWallet - na stadion przy ulicy Łazienkowskiej będą mogli przychodzić jedynie ze swoimi smartfonami” – powiedział Jakub Szumielewicz Członek Zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Aby korzystać z Mobilnej Karty Kibica należy posiadać:
- telefon NFC z usługą MyWallet w sieci T-Mobile,
- kartę SIM NFC MyWallet,
- aktywną usługę MyWallet oraz zainstalowaną aplikację MyWallet,
- aktywną usługę transmisji danych komórkowych,
- złożyć wniosek o wydanie lub wymianę Karty Kibica na stronie www.4tap.pl
System automatycznie sprawdzi, czy Kibic spełnia wszystkie warunki i zdalnie zainstaluje widget w aplikacji MyWallet. W celu aktywacji Mobilnej Karty Kibica należy udać się do Punktu Obsługi Kibica mieszczącej się w siedzibie Klubu przy ul. Łazienkowskiej 3.
Wszystkie karnety lub bilety zakupione na mecze Legii, rozgrywane na stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3, będą automatycznie aktywowane w MyWallet. Wystarczy zatem zbliżyć do czytnika telefon, aby wejść na stadion.
Wyrobienie Mobilnej Karty Kibica kosztuje tyle samo co wyrobienie plastikowej wersji w Punkcie Obsługi Kibica Legii. Koszt wymiany dotychczasowej karty wynosi tylko 8 zł, zaś wyrobienie nowej 15 zł. Kibice, którzy już wcześniej wyrobili nową Kartę Kibica, a chcieliby korzystać z wersji mobilnej, otrzymają ją bezpłatnie. Należy pamiętać, że w momencie uruchomienia wersji mobilnej Karty Kibica wersja plastikowa przestaje być aktywna.
Projekt MyWallet powstał wspólnie z NFC4Mobile S.A. spółką technologiczną współpracującą z T-Mobile Polska S.A.. W przyszłości planowane jest wdrożenie kolejnych funkcjonalności opartych o technologię zbliżeniową w ramach wirtualnego portfela T-Mobile.