Orange Polska przedłużył umowę licencyjną na użytkowanie marki Orange

19.07.2018, 08:23; Aktualizacja: 19.07.2018, 08:35
Orange

Orangeźródło: ShutterStock

Orange Polska, Orange Brand Services Limited oraz Orange S.A. przedłużyły obowiązującą umowę dotyczącą użytkowania marki Orange przez Orange Polska na okres od 24 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2019 r., bez zmiany warunków finansowych tej umowy, podała spółka.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Cyklon(2018-07-19 09:55) Zgłoś naruszenie 30

    Teraz to im się wszystko w papierach zgadza ale przy rebrandingu do marki Orange już nie, marka Orange w Polsce należała do właściciela amerykańskiej firmy Orange -telekomunikacja i internet Andrzeja Bąka który miał ją zarejestrowana wraz z pomarańczowym znakiem towarowym w urzędzie patentowym w Warszawie na siebie i została mu skradziona. Niestety polski podmiot gospodarczy czy indywidualny biznesmen nie może wygrać z tak dużym układam firm powiązanych ze sobą w niejasnych układach. Zasadą działania zagranicznych koncernów jest to że nie płacą (w tym przypadku mogli odkupić i markę i graficzny znak towarowy za 100.000 USD) zasadą są siłowe rozwiązania przy wyjściowej kradzieży.

    Odpowiedz
  • ile(2018-07-19 10:25) Zgłoś naruszenie 70

    A ile dzięki temu zaoszczędzili na podatkach?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane