statystyki

Handlowiec bez wyników przegra

autor: Michał Synowiec17.07.2015, 07:19; Aktualizacja: 17.07.2015, 08:18
Firmy mają prawo oczekiwać od swoich przedstawicieli handlowych, że będą oni realizowali wyznaczone im cele.

Firmy mają prawo oczekiwać od swoich przedstawicieli handlowych, że będą oni realizowali wyznaczone im cele.

W przypadku sporu sądowego na pracodawcy będzie ciążył obowiązek wykazania, że przyczyny wypowiedzenia umowy o pracę były rzeczywiste i konkretne.

Firmy mają prawo oczekiwać od swoich przedstawicieli handlowych, że będą oni realizowali wyznaczone im cele. Jeśli są z tym problemy, przedsiębiorca może wypowiedzieć podwładnemu umowę o pracę, tłumacząc to brakiem spodziewanych wyników.


Pozostało jeszcze 87% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane