Google zamyka kolejne usługi w ramach tak zwanych „wiosennych porządków”. Przez ostatni rok firma wycofała już prawie 60 produktów.

W przyszłym roku ma zniknąć opcja Spreadsheet Gadgets z pakietu biurowego Google, a wirtualna przestrzeń w usługach Picasa i Google Drive ma zostać połączona. Użytkownicy będą mieli 5 GB miejsca za darmo. Połączone zostały również serwisy Google Trends i Google Insights for Search, pozwalające śledzić popularne tematy w wyszukiwarce Google.

Już 15 października wyłączona zostanie funkcja Badges. Dzięki niej najaktywniejsi czytelnicy Google News otrzymywali specjalne odznaki. To nie jedyna zmiana, która dotknie Google News. Znikną z niej także sekcje rekomendowane.

W listopadzie zostanie zamknięta przeglądarka Classic Plus.

Ze sklepu Google Play wycofana została aplikacja Places Directory, ze względu na to że jej funkcje wyszukiwania lokali można znaleźć również w Mapach Google.

14 listopada Google przestanie udostępniać narzędzie +1 Reports, pozwalające twórcom stron internetowych śledzić ich popularność w serwisie Google+. Zamiast Reports korzystać można z Google Analytics. 3 grudnia natomiast zamknięta zostanie usługa AdSense for Feeds, umożliwiająca webmasterom umieszczanie reklam w kanałach RSS.