Polski rynek handlu mobilnego urósł w zeszłym roku aż o 722 proc. Najwięcej w Europie.
Zanox, europejski lider reklamy internetowej w modelu „płać za efekt”, podsumował ostatni rok na rynku m-commerce, transakcji zawieranych za pomocą urządzeń mobilnych: telefonów i tabletów. Z badań Zanox Mobile Performance Barometer wynika, że długo oczekiwana rewolucja w sektorze mobilnym trwa od 2011 roku. Zmiany, które prognozowali analitycy, zaczęły się dużo wcześniej, niż sądzono. To samo można powiedzieć o tabletach, które mimo dużego wzrostu sprzedaży nie były jeszcze poważnie traktowane przez marketerów.
– Z naszych badań wynika, że 50 proc. transakcji mobilnych w Europie jest zawieranych za pomocy iPada. Warto też zauważyć, że to właśnie w Polsce odnotowano największy wzrost dochodów z reklamy mobilnej – wynosi on aż 722 proc. – mówi Jakub Maj, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w Zanox.
Pozostało
77%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama