Prawie dwie trzecie klientów banków w Polsce chce korzystać z usług fin-techów

30.01.2019, 12:27; Aktualizacja: 30.01.2019, 12:28
komputery nowe technologie

Z badania wynika, że już teraz około 95% kontaktów z bankiem odbywa się bez wizyty w oddziale.źródło: ShutterStock

Prawie dwie trzecie klientów banków w Polsce deklaruje chęć korzystania z usług finansowych oferowanych przez firmy technologiczne, w szczególności PayPal, Allegro i Google, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Bain&Company. W obliczu obserwowanej na całym świecie rosnącej konkurencji ze strony firm technologicznych, banki powinny skupić się na poprawie jakości świadczonych usług i ich dostępności, twierdzą eksperci.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane