Jeden z największych operatorów kablowych w Polsce wprowadza zmiany w umowach z klientami. Od 15 lipca oferowane kanały zostaną podzielone na gwarantowane i niegwarantowane. W sytuacji, gdy któryś z kanałów niegwarantowanych zniknie z oferty Vectry, nowi klienci nie będą mieli możliwości rozwiązania umowy bez ponoszenia kary.
Reklama
Vectra - kanały niegwarantowane / Media

- Vectra wprowadziła zmiany do umów na dostęp do programów telewizyjnych mając na uwadze wyłącznie sytuację, kiedy któryś z kanałów zdecyduje się zakończyć działalność w Polsce. Zawartość żadnego z obecnie oferowanych przez nas pakietów programowych nie ulegnie zmianie - mówił w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry.

Nie zmienia to faktu, że klienci którzy podpiszą lub przedłużą umowę po 15 lipca br., nie będą mogli kierować żadnych roszczeń w sytuacji, gdy kanały niegwarantowane znikną z oferty operatora. Pozostałych klientów zmiany w umowie zaczną obowiązywać od 1 września br. Będą oni mieli również możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kary, jeśli nie zaakceptują zmian wprowadzonych przez Vectrę.

Kanały niegwarantowane nie są na rynku telewizyjnych żadną nowością. Z takiego rozwiązania korzysta większość platform satelitarnych. Vectra jest natomiast pierwszą dużą siecią kablową, która zdecydowała się na taki ruch. Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce jej śladem mogą podążyć kolejni operatorzy.