Platforma Mediowa Point Group widzi, że nowa strategia tygodnika „Wprost" przekłada się na wzrost jego sprzedaży, poinformował agencję ISBnews prezes grupy Michał Lisiecki.

„Rynek prasowy notuje spadki, ale tygodniki są wisienką na torcie tego rynku i ten segment jest w miarę stabilny. 'Wprost' zmienił format - wprowadził mocne, odważne tematy, co przekłada się na wzrost sprzedaży. Zmiana linii redakcyjnej tygodnika to element strategii długoterminowej, ale 'Wprost' pozostaje nadal orędownikiem polskiego biznesu" – powiedział ISBnews Lisiecki podczas gali Wprost „Menedżerowie na czas kryzysu".

"Wprost" w ostatnim okresie opublikował obyczajowo - finansowe tematy m.in. o ministrze transportu Sławomirze Nowaku, a także o Wojciechu Fibaku.

Prezes spółki dodał, że nie wyklucza powrotu na rynek marki „Film". „Może wróci, ale jeżeli tak będzie - to w zupełnie nowej odsłonie i z nową koncepcją rozwoju" – zaznaczył prezes Point Group.

Platforma Mediowa Point Group jest grupą kapitałową funkcjonującą w szeroko pojętym obszarze mediów i komunikacji marketingowej. Jest m.in. wydawcą tygodników "Wprost" i "Do Rzeczy" oraz miesięcznika "Historia do Rzeczy", a także serwisów internetowych.