„Rynek prasowy notuje spadki, ale tygodniki są wisienką na torcie tego rynku i ten segment jest w miarę stabilny. 'Wprost' zmienił format - wprowadził mocne, odważne tematy, co przekłada się na wzrost sprzedaży. Zmiana linii redakcyjnej tygodnika to element strategii długoterminowej, ale 'Wprost' pozostaje nadal orędownikiem polskiego biznesu" – powiedział ISBnews Lisiecki podczas gali Wprost „Menedżerowie na czas kryzysu".
"Wprost" w ostatnim okresie opublikował obyczajowo - finansowe tematy m.in. o ministrze transportu Sławomirze Nowaku, a także o Wojciechu Fibaku.
Prezes spółki dodał, że nie wyklucza powrotu na rynek marki „Film". „Może wróci, ale jeżeli tak będzie - to w zupełnie nowej odsłonie i z nową koncepcją rozwoju" – zaznaczył prezes Point Group.
Platforma Mediowa Point Group jest grupą kapitałową funkcjonującą w szeroko pojętym obszarze mediów i komunikacji marketingowej. Jest m.in. wydawcą tygodników "Wprost" i "Do Rzeczy" oraz miesięcznika "Historia do Rzeczy", a także serwisów internetowych.