Nasi pracownicy przygodę onboardingową zaczynają od kontaktu ze swoim opiekunem HR, który przekazuje informacje o terminie rozpoczęcia pracy wraz z agendą najbliższych szkoleń adaptacyjnych. Równolegle, nowo zatrudnieni otrzymują dostęp do platformy wdrożeniowej (Startuj z BGK), która w formie gry przeglądarkowej pozwala zapoznać się z historią i działalnością banku oraz ogólnymi informacjami o benefitach.
Pierwszego dnia w biurze nowi pracownicy poznają swojego przełożonego i zespół, otrzymują laptopa wraz z Welcome Packiem (na zdjęciu) oraz przechodzą szkolenie BHP. Menedżer wyznacza także opiekuna, który będzie służył wsparciem dla nowej koleżanki/kolegi przez pierwsze miesiące pracy.
Kolejne dwa dni spotykamy się na szkoleniach stacjonarnych. Nasi prelegenci z ogromną pieczołowitością ustalają program swoich spotkań tak, aby zdobyta wiedza była łatwo przyswajalna i praktyczna. Podczas spotkań prowadzący opowiadają szczegółowo o strategii, wsparciu HR, benefitach i programach rozwojowych, wolontariatach. Pracownicy zostają zaznajamiani również z tematem ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa IT czy szacunku w miejscu pracy. Wszystko to oczywiście z przerwą na wspólny lunch.
Reklama
Po ukończonych szkoleniach nowi pracownicy mają nadal dostęp do platformy onboardingowej, na której pojawiły się nowe zadania dotyczące obowiązkowych szkoleń e-learningowych, a także podsumowanie dotychczasowych warsztatów.
Jakość naszego wdrożenia regularnie badamy. Na ten moment 94 proc. naszych nowo zatrudnionych potwierdza, że jest ono proste i przyjemne. Ale zachęcam, aby przekonać się o tym osobiście!
Joanna Sknadaj, Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu