- Targi nie uratują od razu środowiska. Jego zanieczyszczenie powstawało przez wiele lat. Przez 3 dni nie da się znaleźć złotego środka, aby to zatrzymać albo zapobiec zanieczyszczeniu planety - mówi Paulina Pietrzak. I dodaje, że problem ochrony środowiska zależny jest przede wszystkim od polityki UE i krajowej. Główne tematy, na których się skupiają w tym zakresie, generują zaangażowanie biznesu. Trudno jednak mówić o bezpośrednim przełożeniu i wpływie na niego.
- Ekologia nie jest już w tym momencie elementem mody. Jest to świadomość ekologiczna po stronie konsumenta. Wszystkim nam zależy, aby nasze środowisko było przyjazne, bowiem przekłada się to na nasz stan zdrowia i jakość życia. Z punktu widzenia biznesowego również mówimy o świadomości ekologicznej. Wiele firm angażuje się w różne akcje społecznościowe, zwraca uwagę na produkty jakie stosuje w produkcji oraz ile odpadów generuje - kwituje Paulina Pietrzak.
Więcej w materiale wideo: