Forum IAB 2018: Zachłysnęliśmy się nowinkami, a zapomnieliśmy o człowieku

artykuł partnerski
11.06.2018, 15:25; Aktualizacja: 11.06.2018, 15:32
komputery nowe technologie

Podczas forum eksperci starali się odpowiedzieć na pytanie, czego obecnie oczekuje od reklam ich odbiorca oraz jakie ma wymagania. Wszyscy zgodnie postawili na… emocje.źródło: ShutterStock

Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na odbiorcy. To wniosek 12. Edycji Forum IAB, które odbyło się pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Cel? Odbudowa zaufania i relacji z konsumentem w marketingu.

Źródło:Artykuł partnerski

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane