W wywiadzie dla DGP Tomasz Zaboklicki przyznał, że przejęciem zakładu są zainteresowani najwięksi zachodni producenci, na co jednak nie chce się zgodzić. Co innego Zbigniew Jakubas, który – jak podał „Puls Biznesu” – prowadzi rozmowy z inwestorami strategicznymi w sprawie ewentualnego przejęcia. – Polski rynek stał się za ciasny. Żeby się dalej rozwijać, trzeba wyjść szeroko w świat. Przed Pesą i Newagiem nastał czas strategicznych decyzji – twierdzi Jakub Majewski.
Powiązane
-
Olsztyn ma tramwaje, ale nie ma torów. W innych miastach trwa walka z czasem
-
Będzie kara dla PKP Intercity. Niepełnosprawni w Pendolino traktowani wybiórczo Nad PKP Intercity wisi kara finansowa z powodu Pendolino – dowiedział się DGP. Urząd...
-
Bilety ZTM i Kolei Mazowieckich na jednej karcie. Przewoźnik wprowadza nowe rozwiązanie
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama