T-Mobile Polska obsługiwała bazę 15,667 mln klientów po trzech kwartałach 2013 roku, podała spółka.

"Na koniec września spółka posiadała w segmencie usług przedpłaconych 8,605 mln klientów, a w segmencie usług abonamentowych było to 7,062 mln klientów. W odniesieniu do drugiego kwartału 2013 roku T-Mobile Polska zwiększyła bazę klientów abonamentowych w trzecim kwartale o 24 tysiące utrzymując tym samym stabilny wzrost w tym segmencie w przeciągu ostatnich dwóch lat" – czytamy w komunikacie.

W trzecim kwartale T-Mobile Polska zwiększyła bazę klientów szerokopasmowego mobilnego dostępu doi o 43 tys. w porównaniu do poprzedniego kwartału. Na koniec września br. spółka obsługiwała ponad 1,143 mln klientów mobilnego internetu, posiadając największą bazę klientów tych usług w Polsce.

W III kwartale baza klientów usług mobilnego dostępu do internetu wzrosła o 27% r/r. Liczba nowych klientów mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu pozyskanych przez T-Mobile do 30 września 2013 roku jest o około 18% wyższa niż rok wcześniej.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems. DT prowadzi działalność w 50 krajach na świecie i obsługuje ponad 180 mln klientów.