statystyki

10-proc. PIT tylko wtedy, gdy jest rywalizacja

autor: Patrycja Dudek03.06.2019, 07:13; Aktualizacja: 03.06.2019, 07:25
pieniądze1

pieniądze1źródło: ShutterStock

Nie ma konkursu, gdy za zwycięzcę uznaje się każdego uczestnika programu motywacyjnego, który osiągnie określoną wartość obrotu z tytułu sprzedaży towarów oferowanych przez organizatora – orzekł NSA.

Chodziło o firmę udzielającą pożyczek konsumenckich. W tym celu zawarła ona z różnymi podmiotami wiele umów o pośrednictwo w sprzedaży produktów finansowych. Pośrednicy oferują w imieniu spółki kredyty konsumenckie.

W celach motywacyjnych spółka organizuje cyklicznie konkursy dla pracowników pośredników i partnerów pośredników. Osoby, które sprzedadzą najwięcej pożyczek w danym okresie, otrzymują nagrodę. Z reguły ma ona charakter pieniężny.


Pozostało jeszcze 76% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane