Nic dziwnego. Żaden szef rozgłośni – zwanej dawniej publiczną – nie dokonał tyle co ona. Nazwiska osób, które za kadencji Kamińskiej pożegnały się z radiem, złożyłyby się na opasłe radiowe who is who: Marek Niedźwiecki, Wojciech Mann, Piotr Kaczkowski, Beata Pawlikowska, Piotr Metz, Michał Olszański i wielu innych, w tym większość zespołu Studia Reportażu i Dokumentu. Do tego niemal każda fala badania słuchalności przynosi Polskiemu Radiu nowe historyczne rekordy.
Szczególnie wyraźnie widać to w odniesieniu do Programu III, czyli kultowej i buntowniczej – dawniej – Trójki. Zanim Agnieszka Kamińska zaczęła zarządzać rozgłośnią, udział tej anteny w czasie słuchania wynosił 5,9 proc. Taki wynik odnotowano w fali listopad 2019 r. – styczeń 2020 r. badania Radio Track (KBR, Kantar Polska). W styczniu 2020 r. Kamińska została prezeską spółki i w analogicznej fali badania realizowanego rok później słuchalność Trójki spadła do 2,1 proc. (listopad 2020 r. – styczeń 2021 r.).