Rozmowa z Igorem Matejovem, członkiem zarządu T-Mobile ds. Rynku Biznesowego
Finalizujemy prace dotyczące nazwy i projektu graficznego nowej marki. W nazwie na pewno pojawi się T-Mobile. To będzie przedsięwzięcie na dużą skalę. Zaangażowano w nie dużo ludzi i pieniędzy. Pracowałem w spółkach bankowych i wiem, że z telekomunikacją mają wiele wspólnego – klient oczekuje podobnych standardów obsługi, różni się tylko produkt końcowy. Kluczowe jest partnerstwo. Nie musimy znać się na wszystkim najlepiej – na energetyce czy bankowości. Wierzymy, że know-how z tych rynków uzyskamy od partnerów. My proponujemy z kolei naszą wiedzę ekspercką z zakresu obsługi sprzedażowej czy bazę klientów.
Pozostało
82%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama