Jak zareklamować usługę pocztową?

autor: Natalia Ryńska29.09.2018, 17:00
Zgodnie z przepisami zastrzeżenia mogą dotyczyć niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej.

Zgodnie z przepisami zastrzeżenia mogą dotyczyć niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej.źródło: ShutterStock

Szczegółowa instrukcja dotycząca reklamowania usług pocztowych została zapisana w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 26 listopada 2013 roku. To operator pocztowy jest podmiotem, który rozpatruje zarówno reklamacje, jak i odwołania.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Pokrzywdzony obywatel(2018-09-30 10:54) Zgłoś naruszenie 40

    Nadawca instytucjonalny ( Urząd Miasta) nie widząc interesu własnego w składaniu reklamacji niewykonania usługi ( brak awizo w skrzynce pocztowej adresata), przerzuca ciężar dochodzenia na tegoż adresata. Z dobrej woli co najwyżej pokaże mu kopertę zwróconego doń( do nadawcy) listu poleconego z pieczątkami doręczyciela i datami. Po podwójnym awizo uważa się przesyłkę za doręczoną pod wskazany adres. Poczta z kolei odpowiada adresatowi na zażalenie ( że nie otrzymał awizo do skrzynki pocztowej, więc nie wiedział o liście poleconym do siebie), że pieczątki na kopercie świadczą o dostarczeniu awizo do skrzynki. Kółko się zamyka. Z adresata w majestacie prawa robi się durnia lub chorego, który wyrzuca do śmieci karteczki awizo i sam sobie jest winien. Paranoja!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane