– Duże organizacje mają zazwyczaj duże bazy wiedzy, które mogą wykorzystywać do budowania własnych modeli korporacyjnych. Dzięki temu zwiększają swojej konkurencyjność, obniżaniają koszty obsługi czy czemu mogą zaoferować tańsze lub bardziej innowacyjne produkty – mówi Krzysztof Bogucki, Leader Data&AI and Data Architecture w SoftwareOne.

Rewolucyjny Microsoft Copilot

Tłumaczy on, w jaki sposób spółka oraz jej klienci wykorzystują Microsoft Copilot do zwiększenia konkurencyjności. Narzędzie przydaje się do lepszej obsługi klientów czy szybkiego zbudowania oferty przez zespół sprzedażowy. Umożliwia przeszukiwanie zbiorów danych w szybki i odpowiedni sposób, pomaga zarządzać wiedzą w organizacji oraz przygotować notatki ze spotkania. Sztuczna inteligencja pozwala także na tworzenie angażujących opisów produktów w wielu językach, co jest przydatne z perspektywy rosnącego rynku e-commerce.

Krzysztof Bogucki w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną przedstawia potencjalne zastosowania sztucznej inteligencji w różnych branżach oraz pokazuje, jak wpływa ona na konkurencyjność spółek.

Rozmowa odbyła się w Fabryce Norblina podczas Microsoft AI Tour.