statystyki

TVP 1 może stracić pieniądze z reklam: Po zakończeniu mundialu spada oglądalność

autor: Elżbieta Rutkowska06.08.2018, 07:33; Aktualizacja: 06.08.2018, 09:01
Siedziba TVP przy Woronicza

Siedziba TVP przy Woroniczaźródło: ShutterStock

Zjazd wyników oglądalności TVP 1 po ostatnim gwizdku piłkarskich mistrzostw świata odbywa się w tempie narciarskiego slalomu giganta

Żaden z ekspertów nie oczekiwał, by po zakończeniu mundialu TVP 1 utrzymał pozycję lidera rynku. Transmisje meczów piłkarskich przyciągały przed ekrany od kilku do kilkunastu milionów osób. Jednak tempo, w jakim ta antena straciła widzów po mundialu, źle wróży przychodom reklamowym całej Telewizji Polskiej.


Pozostało 86% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane