NPBP: These trends can only accelerate

autor: Alain Simonnet09.10.2019, 11:33; Aktualizacja: 16.10.2019, 13:58
As many as 71% of consumers declare their readiness to pay more for a given product if it is environmentally friendly, and 80% would even choose a product of an unknown brand if it was environmentally friendly

As many as 71% of consumers declare their readiness to pay more for a given product if it is environmentally friendly, and 80% would even choose a product of an unknown brand if it was environmentally friendlyźródło: ShutterStock

From COP21 and the “Accords de Paris” to the recent Katowice COP24, and during recent G7s, the Global warming agenda is now a top priority for the global community, as pressure from society is finally beginning to tell.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie