statystyki

10 lat Playa: Od zera do wicelidera

autor: Barbara Sowa01.03.2017, 08:06; Aktualizacja: 01.03.2017, 10:17
biznes, firma, urządzenia mobilne

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu w P4, przyznaje, że konkurencja z początku nie doceniała najmłodszego gracza.źródło: ShutterStock

Kilkanaście milionów klientów i kilka zwycięskich wojen cenowych na koncie. Po dekadzie zwyżek operator musi jednak szukać nowej ścieżki.

Reklama


– Play przyciągał coraz więcej klientów, a na brodach moich pracowników pojawiało się coraz więcej siwych włosów – żartował Jorgen Bang-Jensen, prezes P4, operatora sieci Play, na konferencji podsumowującej wyniki finansowe firmy za 2016 r. W tym roku Play obchodzi 10-lecie funkcjonowania w Polsce. – Byliśmy mali, a dziś mamy 14,4 mln klientów. I to nasz największy sukces – podkreśla.

Wchodząc na rynek, sieć szokowała niskimi stawkami. Największy cios na starcie zadała wtedy Erze, której odebrała niemal 1/3 punktów sprzedaży (należących do Germanosa, największego dilera Ery, który zdecydował się przejść do Play). Z czasem na hasło „przejdź do Play” dzięki agresywnym kampaniom i tanim ofertom zaczęło reagować coraz więcej Polaków. Pod koniec 2007 r. firma miała niespełna 800 tys. klientów, rok później już 2 mln.


Pozostało jeszcze 69% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Prawo na co dzień

Galerie

Polecane

Reklama