Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Klienci zagrożeni phishingiem, KNF ostrzega banki. Jak ustrzec się przed cyberprzestępcami

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Kolejny atak na klientów ING Bank Śląski potwierdził, że w ostatnim czasie miały miejsce próby wyłudzenia od klientów danych logowania do bankowości internetowej oraz żądania zwrotu środków do obcego banku. Osoby podszywające się pod bank wysyłają e-maile z linkiem do fałszywej strony systemu ING BankOnLine. Bank przypomina, że nigdy: - nie żąda zwrotu środków ani wykonania przelewu testowego, - nie prosi o podanie pełnego hasła logowania, - nie wysyła maili z prośbą o podanie wrażliwych danych, w tym numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Bank podjął działania, w celu zablokowania serwerów wykorzystywanych w celach przestępczych.
Kolejny atak na klientów ING Bank Śląski potwierdził, że w ostatnim czasie miały miejsce próby wyłudzenia od klientów danych logowania do bankowości internetowej oraz żądania zwrotu środków do obcego banku. Osoby podszywające się pod bank wysyłają e-maile z linkiem do fałszywej strony systemu ING BankOnLine. Bank przypomina, że nigdy: - nie żąda zwrotu środków ani wykonania przelewu testowego, - nie prosi o podanie pełnego hasła logowania, - nie wysyła maili z prośbą o podanie wrażliwych danych, w tym numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Bank podjął działania, w celu zablokowania serwerów wykorzystywanych w celach przestępczych. / ShutterStock

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej