Kongres Zdrowe Miasta stworzył okazję do dyskusji o różnorodnych działaniach nakierowanych na dbanie o zdrowie, w większych i mniejszych ośrodkach.
- Realizujemy prozdrowotne przedsięwzięcia adresowane do klientów i do naszych pracowników - opowiada Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych sieci Biedronka, Jeronimo Martins Polska.
W pierwszej grupie są między innymi programy lojalnościowe, premiujące zakupy niektórych produktów, takich jak warzywa i owoce oraz akcje edukacyjne. Towarzyszące im książki rozeszły się w ponad 10 mln egzemplarzy.
W drugiej grupie mieści się oferta badań profilaktycznych, obejmujących standardowe badania krwi a także markery nowotworowe. Biedronka jest największym pracodawcą w Polsce, zatrudnia ponad 81 tys. pracowników. Każdego dnia ponad 3600 sklepów sieci odwiedza 5 mln klientów.