Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

10 pytań (i odpowiedzi) o loty, które zawsze chciałeś zadać

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
1. Dlaczego start i lądowanie są najtrudniejsze?Podczas samego lotu piloci są oczywiście zajęci, ale w większości wykonują czynności proceduralne. Start i lądowanie to manewry wymagające największej precyzji i ogromnego skupienia. Poza tym wykonuje się je w bardzo różnych warunkach pogodowych i na różnie położonych i wyposażonych lotniskach. Dlatego podczas startu i lądowania trzeba zapiąć pasy.
1. Dlaczego start i lądowanie są najtrudniejsze?Podczas samego lotu piloci są oczywiście zajęci, ale w większości wykonują czynności proceduralne. Start i lądowanie to manewry wymagające największej precyzji i ogromnego skupienia. Poza tym wykonuje się je w bardzo różnych warunkach pogodowych i na różnie położonych i wyposażonych lotniskach. Dlatego podczas startu i lądowania trzeba zapiąć pasy. / ShutterStock
Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • List
    2015-08-28 12:54:33
    "... stosuje się huki..." Baardzo oryginalne! Tylko w DGP!
    0
  • List
    2015-08-28 12:56:51
    Okno nie może SIĘ rozbić! Tak mówią dzieci: "to się rozbiło" (w domysle: samo). Okno może zostać rozbite / uszkodzone / pęknąć / wypaść itp
    0
  • Szułda
    2015-08-28 13:00:24
    A gdyby ktoś jeszcze obejrzał któryś z odcinków "Katastrof w przestworzach", zobaczyłby że można wylecieć z fotelem przez dziury w kadłubie - oczywiście nie tak widowiskowo, dramatycznie jak na filmach - ale można! Fotele NIE SĄ przyspawane do podłogi, a zaledwie zaciśnięte na prowadnicach.
    0
Reklama
Reklama

Zobacz więcej