Utrata rabatu za e-fakturę za nieopłacenie w terminie abonamentu lub innych opłat wskazanych na rachunku – takie działanie skłoniło Tomasza Chróstnego, prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), do wszczęcia postępowania przeciwko spółce P4 (operatorowi sieci telekomunikacyjnej Play).
Jeśli zarzut się potwierdzi, firmie grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu.
Postępowanie dotyczy rabatu (5 zł miesięcznie) dla tych klientów Play, którzy zrezygnowali z papierowych faktur na rzecz elektronicznych. Regulaminy tej promocji przewidują utratę zniżki, jeżeli konsument spóźni się z płatnością za poprzedni miesiąc. Zniżka jest także wstrzymana do czasu, aż klient uiści opłaty za usługi dodatkowe. Niezależnie od tego spółka może też naliczać odsetki za opóźnienie z płatnościami.
Pozostało
82%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama