Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza, który kinomani doskonale znają z kultowego polskiego serialu.

Bezpiecznie i zgodnie z przepisami

Do takiej jazdy zachęca Polaków LINK4 w nowej kampanii marketingowej, która ruszyła 12 stycznia.

- Jako silne i rozpoznawalne polskie Towarzystwo Ubezpieczeniowe mamy prawo i obowiązek, aby pozytywnie wpływać na bezpieczeństwo na drogach i tłumaczyć klientom, że odpowiedzialna i przepisowa jazda to wymierna korzyść finansowa. Tak jak obiecaliśmy wszystkim partnerom handlowym, w 2025 rok wchodzimy z nowym, bardzo mocnym otwarciem i całkowicie nową komunikacją, bazującą na niezwykle istotnym społecznie przekazie. Niebezpieczna, niezgodna z przepisami jazda to zwyczajny obciach! Od wielu miesięcy aktywnie spotykamy się z rynkiem przedstawiając twarde dowody, że w LINK4 stawiamy na jakość naszych produktów. Oferujemy dobre ubezpieczenia, dla dobrych kierowców, a to wszystko w dobrej cenie – tak, by wraz z naszymi partnerami handlowymi, na każdym etapie procesu sprzedażowego, mówić o rentownym biznesie - mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4.

Koncepcja nowej kampanii marketingowej ubezpieczyciela powstała w odpowiedzi na dramatyczne doniesienia z polskich dróg i czarną serię tragicznych w skutkach wypadków. Pirackie zachowania, nadmierna prędkość i brak wyobraźni na drodze rodzą strach, frustrację i silny sprzeciw społeczny.

- Od miesięcy toczą się dyskusje, zresztą słuszne, na temat tego, jak karać drogowych piratów i recydywistów, którzy powodują wypadki, oraz jak bardziej zaostrzać przepisy. Zapominamy jednak, że ogromna część kierowców jeździ bezpiecznie i przepisowo. Postanowiliśmy skupić się na tej grupie i zachęcać innych do bycia dobrymi kierowcami. Każdy z nas myśli, że takim jest, ale czy na pewno? Sprawdzimy to, ale o tym wkrótce. LINK4 od dzisiaj zaprasza przede wszystkim tych dobrych. Mogą oni liczyć na naprawdę dobrą ofertę w atrakcyjnej cenie, co zresztą zostało już potwierdzone w badaniach YouGov Index - mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

Lider rynku ubezpieczeń

LINK4 znalazł się na pierwszym miejscu wśród wszystkich ubezpieczycieli w Polsce w rankingu oceniającym stosunek ceny do jakości oferowanych produktów i usług. Ranking marek, które najbardziej cenią Polacy, przedstawiła firma badawcza Inquiry w oparciu o dane YouGov BrandIndex skumulowane z całego 2023 roku.

W najnowszej kampanii marketingowej ubezpieczyciel mówi o sprawach ważnych, ale w pozytywnym, „linkowym” stylu: będzie doceniać odpowiedzialnych kierowców za ich bezpieczną i przepisową jazdę.

- O tym chcemy powiedzieć w naszej najnowszej kampanii: warto być dobrym kierowcą, jeżdżącym zgodnie z przepisami i takich kierowców będziemy nagradzać i promować w LINK4. Wierzymy, że w ten sposób sprawimy, że bezpieczna jazda będzie się po prostu wszystkim opłacała – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.

Za koncept spotu odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Brasil, a za jego produkcję Papaya Films. Kampania LINK4 będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, online, social mediach, na kanale VOD, YouTube, a także we współpracy z influencerami.