Spółka POLOmarket nagrodzona. Będąca częścią największej polskiej sieci supermarketów spółka, po raz dziewiąty z rzędu otrzymała tytuł Dobrego Pracodawcy przyznany przez Kapitułę Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności.
– Dobrym pracodawcą powinno się być, a nie bywać. Dlaczego? Ponieważ kapitał ludzki jest najcenniejszym z możliwych – ocenia Bartosz Pietruszka, Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny, i dodaje: – Dlatego jesteśmy dumni z tego, że spółka POLOmarket otrzymała to prestiżowe wyróżnienie po raz dziewiąty z rzędu, co potwierdza status naszej firmy jako solidnej, wrażliwej na potrzeby pracowników, z którą warto wiązać swoją zawodową przyszłość.
Jaka jest recepta na bycie Dobrym Pracodawcą?
–Integralnym elementem polityki HR spółki POLOmarket są benefity, którymi może być objęty każdy zatrudniony pracownik wraz ze swoją rodziną. To m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia dla pracowników i ich rodzin, wyprawki dla pierwszoklasistów oraz dofinansowania do różnych kursów i szkoleń, np. językowych. Wprowadzone świadczenia zostały poprzedzone szerokim rozpoznaniem i wyjściem naprzeciw potrzebom pracowników – deklaruje Bartosz Pietruszka.
POLOmarket, jako firma logistyczno-zakupowa wraz ze spółkami detalicznymi tworzy największą polską sieć supermarketów na polskim rynku, która od ponad 27 lat rozwija się wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W 1997 r. POLOmarket liczył 27 placówek. Obecnie sieć zatrudnia ponad 5 tys. osób w 280 supermarketach zlokalizowanych w całej Polsce oraz dwóch centrach logistycznych..
Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności ma za zadanie upowszechnienie w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach zasad CSR oraz wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego.