Każdy konsument ma prawo do pełnej i rzetelnej informacji o towarach oferowanych przez przedsiębiorców. W praktyce jednak bywa z tym różnie. Wielu sprzedawców wie, że klientów najbardziej interesuje cena i to ona ma decydujące znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Zazwyczaj liczy się bardziej niż jakość czy pochodzenie produktu. Dlatego niejeden sprzedawca, chcąc zwiększyć obroty swojego sklepu, decyduje się na stosowanie różnego rodzaju nieuczciwych praktyk, które mają na celu ukrycie rzeczywistej ceny towaru.

To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Co może zrobić klient wprowadzony przez sprzedawcę w błąd co do ceny
W pełnej wersji artykułu:
- Jak bronić się przed fikcyjnymi promocjami
- Jakie obowiązki ma sprzedawca
- Jak powinna być podana cena towaru
- Jak wyglądają normy dotyczące oznakowania towaru
- Jak dochodzić swoich roszczeń