Reklama

WWDC 2013: Apple śpieszy się powoli

CEO Apple, Tim Cook
CEO Apple, Tim Cook / Bloomberg / David Paul Morris
Nowy design mobilnego systemu iOS, odświeżony OS X Mavericks, iRadio oraz nowy Mac Pro - to największe nowości zaprezentowane przez Apple podczas konferencji WWDC 2013. Wyraźnie widać, że nawet w obliczu giełdowego kryzysu, Apple nie chce wykonywać gwałtownych ruchów i kontynuuję przemyślaną strategię działania, która streszcza się w następującym zdaniu: Ewolucja, a nie rewolucja. Czy firmie z Cupertino wyjdzie to na dobre? Przekonamy się już wkrótce. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z pierwszego dnia WWDC 2013.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Daniel Maikowski

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej